خادم الشهداء
خادم الشهداء

خادم الشهداء

کاروان در راه است......




حکمت باران در این ایام می دانی که چیست ؟!.....


آب و جارو می شود بهر محرم کوچه ها....


الهم ارزقنی توفیق زیارت الحسین ( ع ) فی الدنیا ..........

                                 و

الهم ارزقنی شفاعت الحسین ( ع ) فی الآخره.......


التماس دعا                            

                                                   

نظرات 3 + ارسال نظر
سوگند... دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 21:47

دلت که گرفته باشد.....


فرقی نمی کند......


کودک باشی یا بزرگ!


پیر باشی یا جوان!


ثروتمند باشی یا فقیر!


در همه اینها یک چیز مشترک است:


دلی که گرفته است و هیچکس درک نمی کند....


*السلام علیک یا سید الشهدا(ع)*

..................................................................
سلام
فرا رسیدن رسبدن ماه محرم رو تسلیت عرض میکنم
التماس دعا

سلام.....

این ماه رو باید تبریک گفت ن تسلیت....

چون این ماه هس ک خودمون رو پیدا می کنیم....

التماس دعا دارم شدید...

سوگند... پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 11:14 http://77sogand92.blogfa.com/

به غبارحرم وکرب وبلایت سوگند..


دوست دارم که شبی در حرمت گریه کنم...


.......................................................................
سلام
خیلی عالی بود
به منم سر بزنید

سلام ......

یکبار رفتم کربلا ولی کاش نمی رفتم یا ک رفتم امکانات فراهم می شد ماهی یکبار می رفتم ....

نمیدونم واقعا چی بگم .....

حاجی سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 23:47 http://sefeed.blogsky.com

سلام داداش ...

مطلب پایینی ات حالم رو گرف. فک کنم قبلا خونده بودم ولی الان ی حس دیگه داش ...

شایدم قبلا این خاطره رو شنیده بودم ...

هر حال دست گلت درد نکنه
خدا قوت

سلام منیم جانیم...

یاخجی سان داااااااش ؟

اله جانینان / منم کلی تو خودم رفتم خوندم ولی چی بگم آخه

بدجور هوای راهیان نور زده ب سرم

دیشب وحید زنگ زده بود خادم می خواست برا بسیج دانش آموزی نشد برم

از دیشب ریختم بهم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.