خادم الشهداء
خادم الشهداء

خادم الشهداء

سلام خدا....

سلام خدا جونم خوبی؟؟؟؟؟؟؟

اومدم امشب یه گپی با هم بزنیم

راستش یه نمه بی حوصلم

یه چی بگم تو هم دلت میگیره مثل من؟

وقتی دلت میگیره گریه ام میکنی؟

اونوقت تو هم مثل من سرت و میکنی تو بالشت

یا نه یه کسی هست میری تو بغلش؟

آخه میدونی من هر کار میکنم بالشم آرومم نمیکنه

با دیوارم آبم تو یه جوب نمیره

اما دمش گرم وقتی میرم حموم شیر آب با من همراهی میکنه

نخند خدا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

هر چند خنده ام داره

اینه اون مخلوقی که به خودت آفرین گفتی

اینه اون مخلوقی که بهترین فرشته ات شد شیطان

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چون بهش سجده نکرد

خدایا خستم 

خودت دیدی این چند وقته حالم و دیدی

دیشبم زجه هام و شنیدی

فردا اگر آقا بطلبه میخوام برم حرم

شاید از اونجا صدام بهتر برسه

اما یه سوال مگه تو ،تو قلب شکسته نیستی

خب قلب منم که شکسته 

البته قلب من دیگه تیکه تیکه است 

شاید برا همون نمیای 

حقم داری

قلبم انقدر حالش بده هر کی میاد 

دو سه روزه ازم خسته میشه و بدش میاد

تو که خدایی و بنده های خالصی داری

که من پاپتی توشون گمم

اما خدا بیا یکم امشب تحملم کن

بزار تو بغلت باشم

آخه شونه ندارم 

آغوششم کسی به من نمیده

اونی که دوستش دارم و ............

ازم خسته شده میگه اشتباه شده

نمیدونم والا...........

شاید من عوضیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شایدم عوضی به دنیا اومدم

هیییییییییییییییییییییییییییییی

خدایا این دنیام ارزش نداره 

منم جدیدا پی بردم بی ارزشم

چمیدونم والا

حس خوبی ندارم

خستم 

میشه فردا تو بغل خودت از خواب بیدار شم

اینجا آدما من و دوست ندارن

نظرات 5 + ارسال نظر
... پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 22:27

آنسوی آرزوها همیشه خداییست
که فقط نگاهش جبران همه حاجتهاست
اگر هرچه نگاه به آسمان دوختی بارانی نیامد ...
بدان عطش تو نماد قد کشیدن توست....
به امید نگاه حق تعالی به همه آرزوهایتان

سلام

ممنون ک سر زدین

التماس دعا

سوگند... پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 11:29 http://77sogand92.blogfa.com/

انَّ اللَّهَ یَحُولُ بَیْنَ الْمَرْءِ وَ قَلْبِهِ

خدا حائل هست بین انسان و قلبش!. (انفال/24)

زینب(وب شهدا) سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 23:40

منظورم همین پست بود!!ناراحت کننده بودوغمگین...امادلنشین.

بله
غمگینی رو خدا برا همین آفریده که به درگاهش پناه ببریم

زینب(وب شهدا) سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 23:29

سلام.پست قبلیتون ناراحتم کرد،سلام یادم رفت
ببخشیدبه هرحال.

سلام...

چرا ناراحت شدین ؟

زینب(وب شهدا) سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 11:00 http://zendeginameshohada.blogfa.com

چقدرغمگین
امیدوارم خداخودش بهتون آرامش بده.همین.

سلام...
ممنون ک سر زدین
خدا نبود ک آرامش نبود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.