خادم الشهداء
خادم الشهداء

خادم الشهداء

خاطرات راهیان نور ( قسمت اول )

 

    



سلام بر تک تک دوستان....


هرچند تو نظر سنجی کم شرکت کردین ولی میخوام از امشب شروع کنم ب نوشتن خاطرات کاروان راهیان نور دانشگاه پیام نور (91)  میخوام با نظراتون من رو همراهی کنین......


مقدمه


هدفم از نوشت این خاطرات گذری زدن ب خاطرات خوب و بدی ک با این کاروان داشتم....

من برای بار اول سال 84 ب صورت زائر عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدم...

و بعد از 84 یعنی از سال 85 ب عنوان خادم در کاروان های راهیان نور خدمت کردم و شدم خادم الشهداء ........

در کاروان های دانش آموزی ، دانشجوی ، بسیج شهری و...... خادمی کردم.....

اوایل دوس داشتم ک بعنوان امنیت کاروان برم ک بعد از سال 87 فهمیدم ک هیچ صفای نداره(پسرها میدونن من چی میگم(یعنی از لحاظ خوردو خوراک صفا نداره))  و از سال 87 ب بعد بعنوان پشتیبانی کاروان  خادم بودن خودمو ادامه دادم تا ب امروز ک میخوام خاطرات سال 91 رو بنویسم....



منتظر نظراتتون هستم.......


التماس دعا

نظرات 5 + ارسال نظر
نینجای سایبری پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 20:25 http://ninjasaiberi.blogfa.com

سلللللللللااااااااااااااااااااام.....
کیف احوالک؟....خوبید ان شالله....آقا خاطره طنزم دارید؟...من منتظرم...فقط قالب وبتون یکم حرصم ودر میاره...آقا قابیل دونستید به ماهم سربزنید....

سلااام....

ممنون ک سر زدین....

در حال قالب نویسی هستم برا وب انشااله ب زودی عوض می شه ....

بله طنز هم هست

منتظر نظراتون هستم ....

یا علی

حاجی پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 18:52

سلام قردش ...

هارداسان به؟ اومده بودم قسمت دوم سریال راهیان نور رو بخونم. بنویس دیگه ...

آقااااااااااااا والا اینترنتم قطع شده بود ببخشید

باران... پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 00:52

مامنتظریم...یاعلی...

ممنون ک سر می زنید

تخریب چی پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 00:11

سلام دااااااااش...
آقا پس کو خاطرات؟
بی خیال مقدمه بزن به خاطرات شلمچه و بیمارستان آبادان

سلام دااااش

باشیوا دولانیم اون آخرین روز بود بیمارستان طول میکشه تا برسم ب اون مقطع.....

ولی چشم سعی میکنم هر شب دو قسمت بذارم

حاجی پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 00:06 http://sefeed.blogsky.com

سلام داااش محسن گلم ...

داااش آداماااا حالت ال وریر خاطره یازسین. بابا برو اصل کار. بنویس. بگم از چی ها بنویسی. ن ولش کن.
آقا ایندی ک من حالت ال وریب خاطره یازام چی کار کنم.

ولی انصافا هیچ سفری جای راهیان رو نمی ده. واخ ک چقد دلم ی کاروان می خواد از جنس نور مثل پیام نور. بزنی ب جاده و تا آخرش بری. اولش از شلمچه شروع کنی و تو شلمچه وداع کنی بیایی.

آقا اجرت با مادر شهداء ...
التماس دعا

سلام حاجی دااااش

دا ایستیرم یازام دا اما یواش یواش....

بلاخره هرکی ی خاطراتی داره داداش توام شروع کن ب نوشتن....

دس رو دلم نذار داشت بدجور خونم هاااا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.