خادم الشهداء
خادم الشهداء

خادم الشهداء

خواهرم حجاب مال توست





‍‍‍‍‍‍‍پ.ن خادم الشهدا:

خواهرم حجاب مال توست اگر رعایت کنی چشمان من اجازه نمیدهد که به تو نگاه کنم.....

خواهرم حجاب مال توست اگر لباس رنگی تابلو نپوشی چشمان من اجازه نمیدهند که به تو نگاه کنم.....

خواهرم حجاب مال توست اگر آرایش غلیظ نکنی چشمان من اجازه نمیدهند که به تو نگاه کنم....

خواهرم حجاب مال توست اگر در خیابان و محوطه دانشگاه و در کلاس بلند نخندی و جلب توجه نکنی چشمان من اجازه نمیدهند که به تو نگاه کنم.....

خواهرم حجاب مال توست اگر با ماشینت در خیابان ویراژ ندهی چشمان من اجازه نمیدهند که به تو نگاه کنم.....

خواهرم حجاب مال توست اگر مسال کاری را بهانه نکنی و با من ارتباط برقرار نکنی چشمان من اجازه نمیدهند که به تو نگاه کنم.....

خواهرم حجاب مال توست اگر چادرت را جوری سر کردی که اگر سر نمیکردی بهتر بود چشمان من اجازه نمیدhد که به تو نگاه کنم.....

خواهرم حجاب مال توست اگر حرمت سیاهی چادرت را بخاطر خون سرخ شهدا نگه داری چشمان من اجازه نمیدهند که به تو نگاه کنم.....

خواهرم تو حجابت را خوب رعایت کن بعد شعار برادرم نگاهت را بده.....

خواهرم چشمان من خوب درک کرده که هرکسی و هر چیزی ارزش دیدن ندارن آن هم از نوع حرامش و نامحرمش پس چشمان من هیچگاه به من اجازه نمیدهند به تو نگاه کنم......


رفقا بنده رو به قصد......... دعا کنین......

التماس دعا......                

یا حق                      


نظرات 16 + ارسال نظر
ایستگاه بیداری یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 22:32 http://istgah3a.blogfa.com

حضرت حیدر به نام فاطمه حساس بود
خلقت از روز ازل مدیون عطر یاس بود
ای که ره بستی میان کوچه ها بر فاطمه
گردنت را می شکست آنجا اگر عباس بود .
ایام شهادت حضرت فاطمه ی زهرا (س) تسلیت باد
التماس دعای بسیار ازتون دارم.
یا علی

سلام.....

شعر جالبی بود ممنون.....

ممنون از اینکه به وبلاگ خادم الشهداء سر زدین.....

لایق باشم حتما دعا میکنم.....

التماس دعا....

یا حق

مدیون شهدا یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 13:52 http://http://madyoneshohada125.blogfa.com/

سلام..خوش به سعادتتون...الان جنوب...عید کربلا...دیگه چی از خدا میخوایید؟؟
ایشالله ما هم عید مسافر کربلاییم...
التماس دعا
یازهــــــــــــــرا

سلام.....

اخه اول سال هم رفتم مکه....

هرچند بنده هم با توکل برخدا میام اونجا ولی شما هم بنده رو اونجا دعا بفرمایید.....

التماس دعا.....

یا حق

خادم الشهدا سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 17:47 http://www.khadem-shohada.ir/

سلام علیکم
خاطرات خود را از سفرهایتان به مناطق عملیاتی و اردوهای راهیان نور را برای ما ارسال کنید + همراه با جوایز ویژه و ارزنده

http://www.khadem-shohada.ir/content/689

توجه: آثار برگزیده به سه زبان ترجمه شده و در نهایت در مجموعه ای با نام "دفتر خاطرات جبهه و راهیان نور" به چاپ خواهد رسید
منتظر خاطرات ارسال شما هستیم

زینب پنج‌شنبه 15 اسفند 1392 ساعت 15:50 http://emameteshne.blogsky.com

برای بارش رحمت خدا خدا کافی ست
برای عشق و جنون شهر کربلا کافی ست
برای بی خردان زرق و برق این عالم
غبار چادر زینب برای ما کافی ست

سلام.....

متن زیبایی بود.....

غبار چادر خانم زینب (س) برای ما کافیست.....

التماس دعا.....

یا حق

امیر پنج‌شنبه 15 اسفند 1392 ساعت 12:03 http://shahadat319.blogfa.com

سلام ولادت حضرت زینب مبارک.....
خانه خراب عشقم و سربارِ زینبم
در به در مجالس سالار زینبم

این نعره ها و عربده ها بی دلیل نیست
یک گوشه از شلوغی بازار زینبم

هرکس به بیرق و علمش چپ نگاه کرد!
با خشم من طرف شده؛ مختار زینبم

آتش بکش، به دار بزن ، جا نمی زنم
جانم فداش، میثم تمار زینبم

یه سری پیش ما بیاید

سلام....

چشم میرسم خدمتتون....

متن زیبا و عالی بود.....

التماس دعا .....

یا حق

نرگس چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 11:21 /http://labkhandgod.blogfa.com/

سلام خداقوت
پست زیبایی بود مر30
به روز هستم و منتظر حضور گرم شما
یا علی(ع)

سلام.....

چشم خدمت میرسم.....

التماس دعا.....

یا حق

سفیران آینده چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 10:29 http://safiranayande.blogfa.com

کـِـبریت را هم بخواهی روشن نگــه داری ، وقتی نسیمی می وزد ، آن را بین دستـــت پِــنــهان می کنی . اینجـا در شهرِ مــا طوفانـی به پــاست ... خـود را با حجابت ، روشن نگه دار بانو ...

سلام.....

واقعا مطلب عالی بود.....

ممنون از حضورتون تو وبلاگ خادم الشهداء.....

التماس دعا.....

یا حق

ناگفته های مسلک عشق سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 11:23 http://maslak.mihanblog.com

سلام
مطلبی نوشتم
تو رو خدا منتشر کنید.بلکه اثر کنه.
یا علی

سلام.....

مطلب رو خوندم.....

والا چی بگم آخه متاسفانه از وقتی که آبادان و خرمشهر منطقه آزاد شده وضعیتش بدتر شده.....

ما باید طوری برنامه بریزیم که از اول اسفند تا آخر فروردین همیشه اونجا شلوغ باشه تا شاید آنها خجالت بکشن.....

التماس دعا......

یا حق

مریم صفری دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 22:17 http://nasimeharam.mihanblog.com

سلام

فقط زائری طلبیدن خو :(


من خادمی میخواستم


من که به قدر شما خوشحال نیستم :(

سلام خانوم صفری.....

همین که شهدا شما رو طلبیدن کافی هست.....

خوش بحالتون که میرین.....

بنده رو دعا کنین.....

التماس دعا.....

یا حق

محمد دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 20:24 http://javadmk.blog.ir/

سلام
لینک شدید.
البته بنده هم طلبه هستم وامیدوارم جز کسانی باشم که با عث شادی دل امام زمان است.
بله مقداری ازش رو خوندم برای من که سرم تو سیاسته و از خیلی مسائل خبر دارم خیلی مشهوده اما غم و قصه من اینه که به هر کی میگی یا میگه به من چه یا باور نمیکنه
خدایا فریاد از این نادانی که در آن گرفتاریم

سلام....

خدارو شکر که شما طلبه واقعی برای امام زمان (عج) و حضرت آقا هستین....

متاسفانه بعضی ها بدجور سرشون رو کردن تو برف خدا آخر عاقبتمون رو ختم به خیر کنه.....

خوشحالم که با شما آشنا شدم.....

التماس دعا......

یا حق

محمد دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 19:55 http://javadmk.blog.ir/

سلام
چرا که نه اسم وب بنده رو بخون بدونی لینک کنید و تشریف بیارید بگید با چه اسمی لینکتون کنم

چشم .....

با اسم خادم الشهداء لینک بفرمائید....

محمد دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 13:09 http://javadmk.blog.ir/

سلام
نظرتون رو تو وب طلبه امروزی خوندم .
خدا خیرتون بده که بر علیهش نوشتید.
این آقا یا طلبه نیست یا داره حرفای صانعی و ... که با خودشن درگیری دارن رو بلغور میکنه
این آقا ادعا داره با رهبر مشکلی نداره ولی مثل روز روشنه که چقدر با رهبر مشکل داره

سلام آقا محمد.....

خوش اومدین به وبلاگ خادم الشهداء.....

متاسفانه از این جور موارد زیاد داریم تو حوزه های علمیه ، جالب است اینا کسانی هستن که پول شهریه ماهانشون رو حضرت آقا از طریق خمس و ذکات مردم میدن به اینها و اینها اینجوری نمک میخورن و نمکدون میشکنن.....

بنده شکایت کردم به مدیریت blog.ir ببینیم کاری میکنن این مدیران....

دیگه کارای آقای هاشمی برای همه مشهود هس توصیه میکنم کتاب راز قطعنامه که جز سلسه کتاب های نیمه پنهان هست رو بخونین خیلی چیزا معلوم میشه براتون که آقای روحانی و آقای هاشمی و.... چه نامردی های زمون جنگ کردن......

التماس دعا.....

یا حق

زینب یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 21:57 http://emameteshne.blogsky.com

به نظر من اینیایی که میگن "برادرم نگاهت..." به حجاب اعتقادی ندارن و منظورشون اینه که ما که حجابمونو رعایت نمیکنیم خوب شما بهمون نگاه نکنید؛ ولی در واقع این ماییم که انتخاب میکنیم بهمون نگاه بکنن یانه...شما که دنبال نگاه دیگران نیستی خوب چادرتو سر کن، سرسنگین رفتار کن، همشم گیر نده بگو "برادرم نگاهت..."

...وهیچ نگاهی ارزش شکستن دل مهدی فاطمه را ندارد...

سلام زینب خانوم......

بله در می فرمایید و اگه یکم نگاه خودمون و حجاب خواهران رو رعایت بشه انسان راحتر ندگی میکنه و عذاب وجدان نداره.....

ممنون که مطلب بنده رو کامل کردین.....

التماس دعا.....

یا حق

زینب(وب شهدا) یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 01:32 http://zendeginameshohada.blogfa.com

سلام.
خیلی خوب بود.
اصلادختروپسرنداره،هردوطرف بایدرعایت کنن...شایدمسئولیت خانومابیشترباشه البته.

سلام....

بله صحیح می فرمائید نباید خطای خود رو به گردن دیگران انداخت....

ممنون که از حضورتون.....

التماس دعا.....

یا حق

خواهرت جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 23:03

خواهرم حجابت....
خواهری ک حجاب دارد...!!!
امابرادرم نگاهت...
برادری ک کنترل ندارد...


خواهری ک حجاب فاطمیش را حفظ کرده..اما برادرش انقدر دقت دارد روی حجاب وچهره ی خواهر ک مبفهمد ک لباس زیر چادرش چ رنگیست...
چشمانش تا چ حد ارایش دارد...ابروهایش ایا فابریک است یا دست برده وتمیزشان کرده...
روسری رنگی دارد...وچه خوشرنگ هست...

قرار نیس دختری چادری فقط لباس مشکی بپوشه...اونم دل داره...دوس داره رنگی بپوشه...اما چون چادر ب سرش هست خیالش راحته هر رنگی دوس داره میپوشه!


برادر در اینجا توانسته نگاهی ک علی ع کنترل میکرد را داشته باشد...؟؟؟

رزمندگانمان چشمانشان را برای خدا دادند با اینک در زمان انها هم هر جور خواهری بود...اما نگاهش سمت خدا بود وبس...

برادری ک بخواهد میتواند سر ب زیر باشد ونگاه نکند...
چون ک بی حجابی رو نمیشه از بین برد...
من حجابم را حفظ کنم..دوستم حجابش را حفظ کند...
اون رهگذری ک حجاب ندارد چی؟؟؟

ایا برادرم خودش را با این حرفها توجیه میکند تا نگاه کند...
کسی ک نخواهد نگاه کند...چ بی حجاب در برابرش بگذاری چ باحجاب باز نگاه نمیکند...



نگاه به صورت زنان، تیری است از تیرهای شیطان؛ هر کس آن را ترک نماید خداوند به او طعم عبادتی را که او را شاد می کند می چشاند.

حضرت محمد مصطفی (صلوات الله علیه)

پس برادرم اجر کارت اینجاست ک با وجود حتی بی حجاب شما چشم پاک باشی...
یاعلی...

سلام خواهرم.....

دستتون درد نکنه ک نوشتید......

تو خاطرات شهداء دو جور هس قضیه. ی جا مثل پست ثابت خادم الشهداء، ک دکتر ب پرستار می گه چادرت رو دربیار تا راحت کار کنی و جاهد فی الله (مجروح بسیجی)می گه ن! من ب خاطر حجاب جهاد کردم و اینجا رو تخت اتاق عمل هستم.....

ی جای دیگه شهیدی ب خاطر (شاید اصلن کل قضیه ی چیز خیلی جزئی باشه) نگاهی ک نه از روی عمد شده ب چشماش سوزن می زنه ......

هر دو طرف قضیه کنار هم زیبا هستن. قضیه رو خواهر برادری نکنیم. من هم وظیفه دارم شما خواهرم هم وظیف دارید. اینجا تریبون امر ب معروف و نهی از منکری برپاست. نه متهم کردن ک این برمی گردد ب نیتم ک بین من و خدایم هس.........

اولش ک نظر رو خوندم تعجب کردم برای همچین نظری ولی وقتی آی پی رو دیدم فهمیدم قضیه رو......

خواهرم در اسلام دل مهم نیست ک نوشتید ما هم دل داریم. اسلام محمدی دنبال دل خواه بودن نیست.......

راستی شما خودتون رو با بی حجاب مقایسه نکنید لطفا....

من حرفاتون رو شنیدم ک از سر دلسوزی گفته می شه. قبول می کنم. آشنایی از نوع مجازی و شناخت از روی حرفایی ک بعضا از روی غرض گفته می شه درست نیست.بعضی افراد چون منافعشان در خطر بود حرفای بی ربط زدن که واگذارشون کردم به خدا ، اولش می خواستم تایید نکنم ولی بعد.........

روی چشم خواهرم نگاهم را کنترل کرده ام در این سرای دل ب خواهی در این سرای هر کی سر خودی، در این جامعه ی بی خودی، در این جا ک وقتی چادری مشکی می بینم زیر لب الحمدالله می گویم. نگاهم را بیشتر کنترل می کنم ک همانا امر ب معروف شما را شنیدم......

یا حق

زهرا جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 21:57

سلام...

عااااااالی بود،بدون اغراق.خیلی خیلی قشنگ بود.کاش همه مون رعایت کنیم اینارو.
مسلما تا بعضی دخترخانومانخوان جلب توجه کنن،کسی بیخودی کاری ب کارشون نداره.میخوان جلب توجه کنن وباحرکاتشون اینونشون میدن ولی توحرف انکارش میکنن.

التماس دعا.

سلام.....

قدم رنجه کردین زهرا خانوم.....

بله واقعا همینطور هست که میگین.....

ممنون که مطلب بنده رو کامل کردین و ممنون از حضورتون....

محتاج دعا......

یاحق

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.